torsdag 9 juli 2009

Day in the life with Fredrik Sikå. Part 1

Fredik Sikå. Day in the life Part 1.


MARIO säger:
vad gör du nu?
ser att du söker modell brud haha
fredrik sikå modell brud sökes ! säger:
haha ja
MARIO säger:
hur går det då?

fredrik sikå modell brud sökes ! säger:
snackar med en nu i telefon
!
MARIO säger:
ok vad hetar han? och hur gammal?
fredrik sikå säger:
hon
MARIO säger:
vafan jag gör ju en intervju här! svara förfan


MARIO säger:
Ok ok. men vad brukar du äta till frukost? hur ser din dag ut?
fredrik sikå säger:
frukost blir en burk öl om jag har någon i kylen annars en jävla massa rostat bröd bra för tarmarna.
min dag .. idag regnar det fan .. så ja ska svära för mig själv o lyssna på sånt här: Hip Hop Dunk! Dunk!
fredrik sikå säger:
fast de någe tjong ljud med.

fredrik sikå säger:
hahah najs du föresten skicka den där låten ja ville ha när du dunka plåt i dannes bil haha
vet du vem pekka är ? hahah jag va på efterfest med han igår .D
MARIO säger:nej vet inte vem det är

Inga kommentarer: